زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟
سرخط خبرها

مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا سه‌شنبه (۴ بهمن ماه ۱۴۰۱) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۴۶۹۷۸
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
  • ۴
مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا سه‌شنبه (۴ بهمن ماه ۱۴۰۱) تعطیل است؟
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌ها در اصفهان از فردا سه‌شنبه چهارم بهمن ماه توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، منصور شیشه فروش با اعلام این خبر گفت: باتوجه به تأثیر گذاری عوامل جوی و کاهش شرایط مه آلودگی و همچنین اقدامات و مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در اعمال محدودیت‌ها و کنترل منابع آلاینده از جمله اجرای طرح زوج و فرد، اعمال محدودیت برای مدارس و دانشگاه‌ها، کاهش مصرف مازوت و … شاهد تسریع در کاهش روند غلظت آلاینده‌های جوی هستیم.

وی ضمن تشکر از همراهی مردم و همه دستگاه‌ها در انجام مصوبات کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا، ادامه داد: همه مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از چهارم بهمن ماه به روال عادی باز خواهند گشت و مصوبات قبلی در خصوص اعمال محدودیت در بخش‌های ترافیکی، منابع ثابت و سیار به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از ۱۰ روز پیاپی از ظهر امروز شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان روند کاهشی داشته و در ساعات عصر امروز به ۸۲ AQI و قابل قبول رسیده است.

هواشناسی استان نسبت به تداوم سکون و سرمای هوا تا پایان هفته جاری هشدار داده و اعلام کرده بویژه در ساعات صبح هوای مناطق مرکزی غبارآلود است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
مدارس اصفهان را تعطیل کنید هوا سرده و خیلی آلوده س
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
1
مدارس اصفهان را تعطیل کنید هوا خیلی سرده و خیلی الودس
یک دانش آموز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
0
0
یه مشت نشستن دارن برای مردم تصمیم میگیرن.
آلودگی تا روی زمینم اومده احمقا
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
0
سلام ،چرا صفحه اصلی اخبارتون امروز سشنبه رو زده مدارس اصفعان تعطیل است ؟؟؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
0
0
اصلا خوب نیست
اصلا جواب سوالی را که من میخوام نمیده
شاید جواب سوال بعضی هارو بده اما جواب من رو نمیده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->